FAQ

  • Hoe vaak worden de pakketjes per week verzonden?
    •  Pakketjes worden doorgaans 2x per week verzonden. Mocht je nu je bestelling sneller in huis  willen hebben, stuur mij dan een berichtje, dan kijken we wat er mogelijk is, zodat jij het op tijd binnen hebt.
    •  
  • Met welke vervoerder worden de pakketjes verzonden?
    • Je kan zelf kiezen tijdens het bestelproces, tussen PostNL en DPD/DHL
    •  
  • Als ik voor DPD/DHL kies, welke wordt het dan?
    • Dat kan 1 van beide zijn, heb je voorkeur, zet je voorkeur dan in de opmerkingen.
  • Naar welk DPD/DHL servicepunt gaat mijn pakketje?
    • Ik stuur je pakketje naar het dichtsbijzijnde servicepunt bij het adres dat je hebt opgegeven. Mocht je graag een ander servicepunt, omdat deze beter bereikbaar is, of dichterbij je werk is, laat dan een opmerking achter in de memo. Of stuur een mailtje na bestelling.
  • Kan ik extra informatie over een product krijgen?
    • Tuurlijk, ik kan je extra foto's sturen, maar ik kan ook een filmpje ervan maken! Maar mocht je een andere vraag hebben, laat mij dit even weten.
    •  
  • Kunnen meubels ook verzonden worden? 
    • we kunnen altijd kijken wat mogelijk is! Ik bied het niet aan tijdens het bestelproces, maar neem even contact op of we toch een oplossing kunnen vinden.
    •  
  • Kan ik een DPD/DHL servicepunt kiezen tijdens het bestelproces?
    • Je kan niet zelf uit een lijst kiezen, maar je kan wel de naam van de winkel vermelden in de memo, dan komt het ook goed!
    •  
  • waar kan ik mijn bestelling ophalen?
    • Je kan je bestelling ophalen in Renkum, aan de Europalaan 98C, of in Wolfheze waar ik woon. Het adres krijg je bij de bestelling. Tijden  op afspraak en in overleg.
    •  
  • Heb je ook een stenen winkel ?
    • Ik heb ( nog ) geen stenen winkel. Dit is wel nog een toekomst droom van mij! Maar je mag altijd een afspraak maken om items die je hebt gezien te komen bekijken voordat je ze koopt.
    •  
  • Kan ik een items uit de webwinkel komen bekijken voordat ik het koop?
    • Dit kan zeker! Je bent altijd welkom! Kies dan tijdens het bestellen voor "betalen bij afhalen". Dan zijn de items alvast voor je gereserveerd.
  • Kan ik mijn bestelling ter plaatse pinnen? 
    • Ik kan je een betaalverzoek sturen op je telefoon, maar je kan ook contact betalen.
    •  
  • Heb je een cadeau service?
    • Pakketjes worden altijd gezellig ingepakt, ookal is het voor jezelf. Mocht het voor iemand anders zijn, laat dit even weten in de memo of stuur een mailtje. Dan maak ik er een feestelijk pakket van, zonder extra kosten!
    •  
  •  Kan ik een zoekopdracht plaatsen?
    • Je mag mij altijd een berichtje sturen! Ik heb nog meer moois in mijn opslag staan, wie weet staat het daar tussen. En anders mag je altijd een zoekopdracht plaatsen. Dan kijk ik of ik jouw items kan vinden tijdens mijn struintochten.
    •  
  • wie is Tres?
    • Ik ben Theressa, en wordt vaak Tres genoemd door familie en vrienden. Kijk ook een bij Wie is Tres, daar lees je meer over mij!
    •  
  • wat zijn de verzendkosten ?
    • Verzendkosten met DPD/DHL zijn € 5.60 , met PostNL € 6.75 . Voor volledige tarieven klik hier.
    •  
  • Is verzenden naar het buitenland mogelijk ? 
    • Verzenden naar het buitenland is mogelijk. Op dit moment kan je online bestellen en verzenden naar Duitsland, Belgie en Luxemburg. Wil jij je pakketje naar een ander land verzonden hebben, stuur dan even een mail.
    •  
  • Ik wil graag opsparen, kan dat ?
    • Je kan zeker opsparen. hoe dit in zijn werk gaat lees je hier.
    •  
  • Hoe kan ik contact opnemen ?

 

Wist je dat je items kan opsparen?!

Klik hier hoe dat in zijn werk gaat!

Verzenden met DpD of PostNl vanaf € 4.40

DPD Belgie/Duitsland  vanaf € 7,95

Brievenbuspakket          vanaf € 4,00   

Ophalen in Renkum of Wolfheze ook mogelijk

Reviews

Reviews:

  • Bianca, 20-06-2022

Super schattig blikje besteld. Heel leuk verpakt. Kwam als een echt cadeautje ! (via google reviews )

  • Lianne 18-06-2022 

Een superleuke webshop met een uniek aanbod. Fijn contact met de eigenaresse gehad en het pakketje werd heel snel verstuurd. ( via google reviews )

  • Paul  06-06-2022

Wat een heerlijke site om op rond te neuzen.
Een deken besteld waarvan ik hoopte dat die goed bij ons interieur zou passen.
Anderhalve week na de bestelling kwam de deken binnen en mijn vrouw was er super blij mee. "Hij voelt net als vroeger bij opa en oma op bed." was haar reactie. Brengt prettige herinneringen terug dus.
De opvolging na de bestelling was hartstikke prettig, net zoals de status updates van mijn bestelling. ( via google reviews )

  • Annie, 02-06-2022

Ik heb mijn Arcopol Lotus servies ontvangen. Prachtig ingepakt een kadootje om uit te pakken. Persoonlijk kaartje erbij . Het zijn de kleine dingen die het doen. Ik ben zeer verrast Groetjes Annie

  • Jantien, 01-06-2022

Twee leuke mokjes besteld. Goed ingepakt ontvangen en een leuk kaartje erbij. Ben zeer tevreden.

  • Carla, 22-05-2022

Er kwam weer een doos vol met ingepakte cadeautjes binnen. Hele mooie en leuke kattenspulletjes, een glas met Die Maus (jeugdsentiment) en 2 prachtige presse papiers waarvan 1 ook met een kat. In één woord GEWELDIG!! Bedankt weer Theressa, ook voor de goede communicatie en de leuke extra kattenkaart.

  • Carolijne, 20-05-2022

Ik ben ontzettend blij met mijn vintage koektrommeltje. Mijn oma had precies dezelfde en ik vind het fantastisch dat ik dezelfde nu in mijn bezit heb. Ontzettend bedankt voor de snelle verzending en het mooie persoonlijke kaartje. Hartelijke groet Carolijne.

  • Leny, 19-05-2022

Bedankt voor het snelle leveren van de serveerschaal.
Hij ziet er erg mooi uit en wat ontzettend leuk ingepakt.
Ook vond ik het erg leuk, dat er een persoonlijk kaartje bijzat.​​​​​

  • ​​​Alle reviews zijn in het hoofdmenu te lezen!
© 2017 - 2022 Tres' Vintage | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel